1. įgyvendina lietuvių kalbos ir literatūros dalyko ugdymo turinį pagal Gimnazijos ar mokinio individualų ugdymo planą ir lietuvių kalbos ir literatūros dalyko bendrąsias programas; 2. planuoja savo veiklą, dalyko turinio perteikimą, atsižvelgdamas į mokinių ugdymosi poreikių įvairovę, pasirengia pamokoms, kitoms ugdymo formoms, neformaliojo švietimo užsiėmimams ir juos tinkamai organizuoja;
3. suprantamai ir aiškiai, taisyklinga lietuvių kalba perteikia lietuvių kalbos ir literatūros ugdymo turinį;
4. padeda mokiniams suvokti kultūrinį, meninį paveldą ir kultūrinę įvairovę; ugdo humanistinę kultūrą, kaip asmens sąmonės ir jos nulemto elgesio būdo vienovę, kuriai įtakos daro kultūrinėje aplinkoje veikiančios humanistinės vertybės;
5. ugdo mokinių vertybines, dorovės, pilietines, tautines, patriotines nuostatas, komunikacinius gebėjimus, informacinę kultūrą, gebėjimą vadovautis demokratiniais bendravimo principais, savarankiškai kurti savo gyvenimą; 6. ugdo remdamasis mokinių gebėjimais ir polinkiais, stiprina mokymosi motyvaciją ir pasitikėjimą savo galiomis, siekia, kad mokiniai dalyvautų svarstant ugdymo turinį, formas ir metodus;
7. individualizuoja, diferencijuoja ugdomąją veiklą, rengia mokomuosius projektus ir dalyvauja jų veikloje;
8. bendradarbiauja su kitais mokytojais, kad būtų pasiekti lietuvių kalbos ir literatūros mokymo tikslai, abipusiu susitarimu stebi vienas kito darbą, esant poreikiui dalyvauja klasės mokinių tėvų susirinkimuose;
9. tvarko pedagoginės veiklos dokumentus, sistemingai ir savalaikiai tvarko e-dienyną, analizuoja mokinių pasiekimus ir teikia statistinius duomenis;
10. dalyvauja mokytojų tarybos posėdžiuose, metodinės grupės susirinkimuose ir kituose bendruomenės renginiuose. Pareigybė priskiriama - A2 lygiui
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.