Pagrindinės užduotys:
• Logistinių tiekimo grandinių iš Europos, Kinijos, Turkijos ir JAV analizė bei optimizavimas – per sandėlį Lietuvoje arba tiesiogiai klientui. • Tarptautinių krovinių pervežimų organizavimas ir kontrolė (automobiliais, oru, geležinkeliu, jūra). • Sandėlio Lietuvoje darbo koordinavimas: saugojimo tikslumo kontrolė, prekių judėjimo, rotacijos ir inventorizacijos kontrolė. • Bendradarbiavimas su transporto įmonėmis, ekspeditoriais, sandėliais: kainų užklausos, siuntų organizavimas, terminų kontrolė. • Pilnas logistikos dokumentų administravimas: sąskaitos faktūros, transporto dokumentai, eksporto deklaracijos, įgaliojimai, transporto užsakymai. • Muitinės procedūrų ir gavėjų šalių reikalavimų stebėjimas ir kontrolė (įskaitant EAC, SEZ, leidimų dokumentus). • Dalyvavimas įmonės logistikos standartų ir politikos kūrime. • Savalaikis ir skaidrus informacijos teikimas vadybininkams ir klientams apie užsakymų eigą. Reikalavimai:
• Ne mažiau kaip 2–3 metų darbo patirtis tarptautinėje logistikoje. • Išmanymas apie tarptautinę (užsienio) ekonominė prekybą, muitinės procedūras, Incoterms taisykles. • Gebėjimas apskaičiuoti logistikos maršrutų laiką, kainą ir rizikas. • Patirtis dirbant su NVS šalių logistika – privalumas. • Puikūs organizaciniai gebėjimai, dėmesys detalėms, analitinis mąstymas. • Patirtis dirbant su „Excel“, dokumentų valdymo sistemomis, ERP sistemomis (pvz. : 1C, SAP, Odoo) – privalumas.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.