Paskelbtas: 2018 Gegužė 22
ID 444994

Komercijos vadybininką(ę) darbui su esamais ir naujais klientais

Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis

Šiuo metu įmonė yra įsteigusi atstovybę Lietuvoje ir prie ambicingos bei darbščios komandos kviečia prisijungti :

  • Komercijos vadybininką(ę) darbui su esamais ir naujais klientais

             Pagrindinės atsakomybės ir uždaviniai:

  • Esamų klientų aptarnavimas telefonu, elektroniniu paštu, informacijos apie paslaugas suteikimas, klientų bazės CRM pildymas ir kontrolė, einamųjų klausimų sprendimas kartu su įmonės kitų padalinių darbuotojais.
  • Vykdomų darbų koordinacija visoje Lietuvoje.
  • Įmonės paslaugų viešinimo priemonių planavimas ir vykdymas socialinės medijos tinkle ( Facebook, Linked In, Google adwords ir kt)
  • Komercinių pasiūlymų rengimas naujiems klientams, savalaikis kliento poreikių išsiaiškinimas ir operatyvus reagavimas
  • Naujų klientų B2B paieška, dalyvavimas derybose, gyvi susitikimai ( darbas su architektais, nekilnojamojo turto vystytojais, statybinėmis ir renovacijas atliekančiomis įmonėmis, interjiero dizainieriais ir pan)
Reikalavimai darbuotojui
  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas verslo vadybos, statybos, komunikacijos ar panašioje srityje
  • Mažiausiai 2 metų patirtis vadybos/pardavimų/klientų aptarnavimo telefonu (gyvai) srityse
  • Rusų/anglų kalbos žinios komunikavimo lygmenyje
  • Geri darbo su pagrindinėmis MS programomis įgūdžiai, darbo patirtis su CRM – didelis privalumas
  • Noras ir ambicijos dirbti intensyvų kūrybiną darbą, kuriame vertinamas savarankiškumas ,iniciatyva ir atsakomybė.
  • Gebėjimas korektiškai ir dalykiškai bendrauti su įvairaus tipo žmonėmis.
  • Noras ir sugebėjimas įsisavinti daug naujos techninės informacijos, mokytis ir domėtis naujovėmis
  • Vairuotojo pažymėjimas ir asmeninis automobilis ( taikoma automobilio panauda darbo reikalams)
Įmonė siūlo
  • Darbą su išskirtiniu produktu, kurį yra įdomu pardavinėti
  • Galimybes užmegzti ir savarankiškai išplėtoti daug kontaktų Lietuvoje ir ne tik.
  • Intesyvius įvadinius bei įdomius tęstinius techninius bei pardavimų apmokymus
  • Galimybę kelti kvalifikaciją, dalyvauti parodose bei seminaruose ne tik Lietuvoje
  • Darbo grafikas darbo dienomis nuo .9 iki 18val, šeštadieniais nuo 9 iki
  • Fiksuotą atlyginimą, kuris aptariamas susitikimo metu ir aiškius bei motyvuojančius priedus.
Apie įmonę

Vittali OU - tai Estijoje registruota įmonė, kuri jau virš 10 metų sėkmingai dirba siūlydama klientams individualius ir išskirtinius sprendimus įtempiamųjų lubų bei interjiero įrengimo srityse. Per savo veiklos laikotarpį esame sėkmingai atlikę virš 5000 įvairaus sudėtingumo projektų.

Jeigu Jus domina atrasti  save tikrų profesionalų komandoje, dirbti kūrybingai ir išlikti pozytiviu- susipažinkime.

Prašome atsiųsti savo Gyvenimo aprašymą (CV) ,originalų motyvacinį laišką, nurodydami savo finansinius lūkesčius elektroniniu paštu : hr@vittali.lt  iki 2018/05/30 dienos.

Darbo sritis:
Administratoriai
Administracijos darbuotojai
Papildoma informacija
Įdarbinimo tipas:
Pilna darbo diena


Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.
Kandidatuoti į darbo vietą
Jūs jau kandidatavote į šią darbo vietą.
Išsaugoti
Kiti šios darbo srities darbo skelbimai
PARDAVIMŲ IR LOGISTIKOS ASISTENTĖ (-as)

PARDAVIMŲ IR LOGISTIKOS ASISTENTĖ (-as)

Linikodas, UAB
Vilnius, Siūlo darbą
Ieškome administratorės

Ieškome administratorės

UAB,,Eurokorma"
Vilnius, Siūlo darbą
Sandėlio administravimas

Sandėlio administravimas

Toyo Ink Europe Baltica UAB
Kaunas, Siūlo darbą
Ofiso administratorė (-ius)

Ofiso administratorė (-ius)

UAB "GL Supply & Marketing Services"
Vilnius, Siūlo darbą