Pardavimų ir logistikos proceso organizavimas ir priežiūra.
Lietuvos ir Užsienio Klientų užklausų ir užsakymų priėmimas ir įvykdymas.
Bendravimas su Užsienio ir Lietuvos Tiekėjais prekių tiekimo ir logistikos klausimais.
Ataskaitų ir dokumentacijos ruošimas.
PARDAVIMŲ IR LOGISTIKOS ASISTENTĖ (-as)
Reikalinga bent 1-2 metų pardavimų patirtis.
Geros anglų kalbos žinios.
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.
Savarankiškumas, komunikabilumas, atsakingumas ir iniciatyvumas.
Privalumai:
Pardavimų ir / ar logistikos darbų patirtis.
Rusų kalbos žinios.
Įdomų, dinamišką ir perspektyvų darbą.
Galimybę dirbti draugiško ir energingo kolektyvo apsuptyje.
Visapusiškai augti ir tobulėti kartu su įmone.
Patrauklias finansines sąlygas.
Socialines garantijas.
Įmonė Linikodas yra lyderė brūkšninių kodų technologijų sprendimų, etikečių ir plastikinių kortelių spaudos srityje.
Siūlome sprendimus didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonėms, gamybos ir paslaugų, transporto ir logistikos įmonėms, bibliotekoms ir gydymo įstaigoms, bei daugeliui kitų.
Mūsų klientai yra įvairios Lietuvos ir užsienio įmonės.
Administracijos darbuotojai