Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
Užsakymų tiekėjams formavimas, derinimas ir vykdymo kontrolė. Prekių tiekimo planavimas ir koordinavimas. Logistikos procesų organizavimas (transporto užsakymas, pristatymų sekimas). Sandėlio atsargų analizė ir papildymo planavimas. Dokumentacijos tvarkymas (sąskaitos, važtaraščiai, importo dokumentai). Bendradarbiavimas su tiekėjais, vežėjais ir vidiniais padaliniais. Nuolatinis tiekimo proceso tobulinimas LEAN metodų pagalba. Reikalavimai darbuotojui
Aukštasis išsilavinimas, inžinerinis išsilavinimas būtų privalumas. Pirkimų patirtis gamybinėje įmonėje būtų privalumas. Labai geri komunikaciniai ir derybiniai įgūdžiai. Operatyvumas ir konstruktyvumas sprendžiant problemas su tiekėjais. Domėjimasis naujovėmis, lankstumas, iniciatyva. Organizuotumas, puikūs savarankiško ir komandinio darbo įgūdžiai. Geri darbo įgūdžiai su MS Excel ir MS PowerPoint. Geros lietuvių ir anglų kalbų žinios.
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
nuo 2300 EUR iki 2700 EUR
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.