8. 1. įgyvendina geografijos dalyko ugdymo turinį pagal Gimnazijos ar mokinio individualų ugdymo planą ir geografijos dalyko bendrąsias programas; 8. 2. planuoja savo veiklą, dalyko turinio perteikimą, atsižvelgdamas į mokinių ugdymosi poreikių įvairovę, pasirengia pamokoms, kitoms ugdymo formoms, neformaliojo švietimo užsiėmimams ir juos tinkamai organizuoja;
8. 3. suprantamai ir aiškiai, taisyklinga lietuvių kalba perteikia geografijos ugdymo turinį;
8. 4. padeda mokiniams suvokti kultūrinį, meninį paveldą ir kultūrinę įvairovę; ugdo humanistinę kultūrą, kaip asmens sąmonės ir jos nulemto elgesio būdo vienovę, kuriai įtakos daro kultūrinėje aplinkoje veikiančios humanistinės vertybės;
8. 5. ugdo mokinių vertybines, dorovės, pilietines, tautines, patriotines nuostatas, komunikacinius gebėjimus, informacinę kultūrą, gebėjimą vadovautis demokratiniais bendravimo principais, savarankiškai kurti savo gyvenimą; 8. 6. ugdo remdamasis mokinių gebėjimais ir polinkiais, stiprina mokymosi motyvaciją ir pasitikėjimą savo galiomis, siekia, kad mokiniai dalyvautų svarstant ugdymo turinį, formas ir metodus;
8. 7. individualizuoja, diferencijuoja ugdomąją veiklą, rengia mokomuosius projektus ir dalyvauja jų veikloje;
8. 8. užtikrina ugdomų mokinių saugumą, supažindina pasirašytinai klasės mokinius su saugaus darbo tvarkos taisyklėmis bei kitais norminiais dokumentais ir jais vadovaujasi darbe; 8. 9. konstruktyviai bendradarbiauja su mokinių tėvais, kitų dalykų mokytojais, pagalbos mokiniui specialistais, kartu su jais sprendžia mokinių ugdymo(si), psichologines, bendravimo problemas, nedelsiant aiškinasi pamokų nelankymo priežastis;
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.