Ieškau pardavėjos - konsultantės, administratorės, asistentės, sekretorės darbo. Baigiau anglų k. filologijos specialybę, turiu individualios patirties, susijusios su šia kalba tai būtų susiję su vertimu, teksto redagavimu, klausymu, teksto analize ir pan. Taip pat esu baigusi buhalterinės apskaitos pagrindų kursus.
Teko dirbti įvairius darbus, turiu patirties prekybos ir paslaugų srityje, aptarnaujant klientus. Teko padirbėti užsienyje, moku kelias užsienio kalbas: anglų taip pat rusų, ispanų. Gebu dirbti įvairiomis kompiuterinėmis programomis tokiomis kaip Excel, Microsoft Word, Powerpoint ir kt.
Studijų metu buvo įgyta neįkainojama patirtis, kuri apėmė įvairius dalykus, seminarus, tapome anglų k. specialistais, kurie gali dirbti įvairiose srityse, kur būtų reikalingas anglų k. mokėjimas. Mokslai suteikė išprusimo, mokėjimo prisiderinti įvairiose situacijose, platų žinių spektrą bei praktiką, bendravimo tobulėjimą.
Darbo patirtis vasaros sezonais užsienyje, knygyne, parduotuvėse, telermarketinge suteikė progą išbandyti save įvairiose srityse, gerinti darbinius ir bendravimo įgūdžius.
Visų pirma esu atsakinga, svarbu atlikti darbą gerai, teisingai, taip pat siekianti tikslo, kuriu planus, galvoju kaip įgyvendinti tikslą, draugiška, paslaugi. Norėčiau savo darbu ir kompetencija naudingai prisidėti ir padėti darbdaviui(iams).