1. Įgyvendina geografijos dalyko ugdymo turinį pagal Mokyklos ar mokinio individualų ugdymo planą ir geografijos dalyko bendrąsias programas;
2. planuoja savo veiklą, dalyko turinio perteikimą, atsižvelgdamas į mokinių ugdymosi poreikių įvairovę, pasirengia pamokoms, kitoms ugdymo formoms, neformaliojo švietimo užsiėmimams ir juos tinkamai organizuoja;
3. suprantamai ir aiškiai, taisyklinga lietuvių kalba perteikia geografijos ugdymo turinį; 4. padeda mokiniams suvokti kultūrinį, meninį paveldą ir kultūrinę įvairovę; ugdo humanistinę kultūrą, kaip asmens sąmonės ir jos nulemto elgesio būdo vienovę, kuriai įtakos daro kultūrinėje aplinkoje veikiančios humanistinės vertybės; 5. ugdo mokinių vertybines, dorovės, pilietines, tautines, patriotines nuostatas, komunikacinius gebėjimus, informacinę kultūrą, gebėjimą vadovautis demokratiniais bendravimo principais, savarankiškai kurti savo gyvenimą; 6. ugdo remdamasis mokinių gebėjimais ir polinkiais, stiprina mokymosi motyvaciją ir pasitikėjimą savo galiomis, siekia, kad mokiniai dalyvautų svarstant ugdymo turinį, formas ir metodus; 7. individualizuoja, diferencijuoja ugdomąją veiklą, rengia mokomuosius projektus ir dalyvauja jų veikloje;
8. užtikrina ugdomų mokinių saugumą, supažindina pasirašytinai klasės mokinius su saugaus darbo tvarkos taisyklėmis bei kitais norminiais dokumentais ir jais vadovaujasi darbe; 9. konstruktyviai bendradarbiauja su mokinių tėvais, kitų dalykų mokytojais, pagalbos mokiniui specialistais, kartu su jais sprendžia mokinių ugdymo(si), psichologines, bendravimo problemas, nedelsiant aiškinasi pamokų nelankymo priežastis.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.