organizuoti ugdomąjį procesą, atsižvelgiant į vaikų specialiuosius ugdymo poreikius: planuoti grupės ugdomąją veiklą, kurti grupės ugdomąją aplinką, parinkti priemones. Organizuojant ir vykdant ugdomąjį procesą grupėje, atsižvelgti į individualius vaikų ugdymosi poreikius ir amžių, lopšelio-darželio ikimokyklinio ugdymo programos tikslus ir uždavinius. Saugoti ir stiprinti vaikų sveikatą, garantuoti vaikų fizinį ir psichologinį saugumą grupėje, salėje, kitose lopšelio-darželio erdvėse, žaidimų aikštelėse ir kt. Sistemingai vertinti, fiksuoti vaikų daromą pažangą, ir informuoti tėvus (globėjus, rūpintojus) apie vaikų pasiekimus, ugdymosi poreikius ar iškilusias problemas. Bendradarbiauti su šeima, skatinti tėvus (globėjus, rūpintojus) dalyvauti grupės ir lopšelio-darželio veikloje. Bendradarbiauti su kitais grupėje, lopšelyje-darželyje dirbančiais specialistais planuojant ugdomąją veiklą, sudarant pritaikytas ikimokyklinio ugdymo programas.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.