sistemingai stebėti ir vertinti vaiko gebėjimus, socialinę kultūrinę kompetenciją, brandumo mokyklai lygmenį, įvairiais būdais fiksuoti vaiko pasiekimus. Daryti išvadas apie kiekvieno vaiko patirties kaupimo ypatumus, prireikus inicijuoti pritaikytų priešmokyklinio ugdymo programų rengimą, dalyvauti jas rengiant. Organizuoti pedagoginį procesą, orientuotą į specialiuosius vaiko ugdymosi poreikius, priešmokyklinio ugdymo tikslus, uždavinius, standartus. Kurti stimuliuojančią, funkcionalią, dinamišką, ugdomąją aplinką. Saugoti ir stiprinti vaikų sveikatą, garantuoti vaikų fizinį ir psichologinį saugumą grupėje, salėje, kitose įstaigos erdvėse, žaidimų aikštelėse ir kt. . Pasirinkti ugdymo metodus ir priemones, atitinkančias specialiuosius vaikų ugdymo(si) poreikius. Supažindinti šeimą su priešmokyklinio ugdymo ypatumais, nuolat informuoti apie vaiko daromą pažangą, ugdymosi poreikius ar iškilusias problemas. Bendradarbiauti su kitais grupėje, įstaigoje dirbančiais specialistais planuojant ugdomąją veiklą, sudarant pritaikytas ugdymo programas.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.