1. padeda mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių įsisavinti ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete ar grupėje), atsižvelgdamas į kiekvieno mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
2. priklausomai nuo mokinių individualių savybių, organizuoja ir veda individualias ar grupines pratybas;
3. sistemingai stebi ir vertina mokinio gebėjimus, įvairiais būdais fiksuoja mokinio pasiekimus ir pažangą, informuoja mokinius ar nepilnamečių mokinių tėvus (globėjais, rūpintojais), pedagogus apie mokinių pasiekimus; 4. bendradarbiauja su kitais VSMC dirbančiais mokytojais, pagalbos specialistais ir nepilnamečių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), socialiniais partneriais planuojant ugdomąją veiklą, sudarant pritaikytas ugdymo programas, pagalbos mokiniui planus;
5. kuria funkcionalią, dinamišką, psichologiškai ir fiziškai saugią ugdymo(si) aplinką; 6. garantuoja mokinių fizinį ir psichologinį saugumą savo organizuojamos veiklos metu; 7. nedelsdamas informuoja VSMC administraciją apie mokinio turimas socialines ir/ar sveikatos problemas, pastebėtą ar įtariamą smurtą, prievartą, kitą mokinio teisių pažeidimą;
8. konsultuoja mokytojus, nepilnamečių mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, tėvus (globėjus, rūpintojus) ugdymo klausimais; 9. naudoja ugdymo priemones, skirtas mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių; 10. dalyvauja VSMC organizuojamuose posėdžiuose, pasitarimuose, darbo grupių veikloje, renginiuose, projektuose ir kitose veiklose;
11. dalyvauja VSMC įsivertinimo veikloje;
12. vykdo VSMC veiklą reglamentuojančių dokumentų reikalavimus ir nuostatas;
13. nuolat tobulina savo kvalifikaciją;
14. vykdo kitus VSMC direktoriaus ar Neformaliojo švietimo, veiklos stebėsenos ir pagalbos skyriaus vedėjo nurodymus.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.