Atlikti mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimą, teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams organizuojant individualias ir grupines pratybas; konsultuoti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokytojus, pagalbos mokiniui specialistus specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo, ugdymo organizavimo klausimais; teikti metodinę pagalbą mokytojams, pagalbos mokiniui specialistams ir tėvams (globėjams, rūpintojams) mokinio (vaiko) pažinimo, specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių (vaikų) ugdymo bei jo organizavimo, įvairių specialiųjų pedagoginių problemų sprendimo klausimais, skleisti ir diegti specialiojo ugdymo naujoves; analizuoti Tarnybos dokumentus, susijusius su specialiųjų poreikių turinčių mokinių ugdymu; rengti ir įgyvendinti projektus bei programas; dalyvauti išbandant naujas pedagoginio vertinimo metodikas; tvarkyti ir pildyti darbo dokumentus.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.