Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
Pardavimų vadybininko asistentas - tai raktinis žaidėjas mūsų komandoje, padedantis valdyti ir optimizuoti mūsų pardavimų procesus. Ši pozicija padės pritraukti sėkmę ir leis mums pasiekti didžiausią klientų pasitenkinimą. Pagrindinės pareigos ir atsakomybės šioje pozicijoje apima: 1. Parama pardavimų komandai:
• Palaikyti pardavimų komandą, organizuojant ir vykdant kasdienes operacijas
• Atlikti administracines užduotis: tvarkyti dokumentaciją, vesti užsakymus į sistemą, siųsti pasiūlymus 2. Klientų aptarnavimas:
• Bendrauti su klientais ir suteikti jiems informaciją apie vykdomą pervežimą
• Užtikrinti aukštą klientų aptarnavimo lygį ir spręsti klientų užduotis ar problemines situacijas 3. Pervežimo koordinavimas:
• Kontroliuoti vykdomų pervežimų eigą
• Teikti informaciją krovinio savininkui apie krovinio pakrovimą/nukrovimą, vėlavimą pakrauti/nukrauti
• Registruoti pakrovimo, nukrovimo laikus sistemoje
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
1350 EUR
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, kartą per mėnesį darbuotojui sutikus
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.