Darbuotojo funkcijos:
- Planuoti ir organizuoti įmonės biuro veiklą;
- Valdyti informaciją ir dokumentus;
- Administruoti įmonės personalą, rengti ir tvarkyti personalo dokumentaciją: įforminti darbuotojų priėmimo, darbo veiklos, kvalifikacijos ir karjeros, atleidimo iš darbo procedūras, darbuotojų teises, pareigas, įgaliojimus bei atsakomybę;
- Kurti įmonės įvaizdį, palaikyti etinį klimatą, ieškoti sprendimų nuolat besikeičiančioje nacionalinėje ir pasaulio verslo aplinkoje;
- Skirstyti personalui vadovo įpareigojimus ir kontroliuoti jų vykdymą;
- Organizuoti susirinkimus, posėdžius, juos protokoluoti;
- Administruoti projektus;
- Valdyti įtampą, konfliktus;
- Sudaryti vadovui ir biuro darbuotojams palankias darbo sąlygas, asistuoti, referuoti, koordinuoti vadovo darbotvarkę;
- Rengti ir tvarkyti tradicinius ir elektroninius dokumentus bei korespondenciją, organizuoti dokumentų apyvartą;
- Organizuoti darbą su klientais: lankytojų priėmimą, susitikimus, priėmimus;
- Rengti pristatymus, ataskaitas, pranešimus spaudai. Organizuoti reklaminės informacijos sklaidą.