Mes tikimės, kad Jūs neieškote žodžių kišenėse - nei lietuvių, nei rusų, nei anglų kalbomis. Taip pat turite universitetinį išsilavinimą ir /arba patirties klientų aptarnavimo srityje. Atsakomybės:
- ryšių su klientais ir VIP klientais palaikymas ir valdymas;
- klientų konsultavimas kasdieniais klausimais ir specialių akcijų metu;
- klientų pastebėjimų, įžvalgų ir pasiūlymų apibendrinimas;
- paslaugų kokybės gerinimo inicijavimas;
- glaudus bendradarbiavimas su kitais organizacijos skyriais;
- naujų idėjų ir metodikų pritaikymas gerinant klientų aptarnavimą. Viena iš rinkos lyderių - lažybų bendrovė "Orakulas" - siūlo karjeros galimybes tiems, kurie žino, kad ryšių su klientais valdymas - svarbi sėkmingos organizacijos dalis. Mes siūlome:
- darbą pramogų industrijos įmonėje;
- karjeros galimybes;
- konkurencingą atlyginimą;
- darbo vietą Vilniaus centre.