Padėti sprendžiant visus CSM klausimus, prireikus skambinkitis su CSM ir nurodyti konkrečius sprendimus / funkcijas. * QA integracijos testavimas, kurią sukurė mūsų integracijos partneriai. Išbandę pateikite atsiliepimų, kaip galima patobulinti integraciją, kas veikia / kas ne. * Atsakyti į visus su produktu susijusius klausimus (įskaitant API), kuriuos mūsų partneriai užduoda el. paštu (jie yra iš Amit ir Jon Knott). Šie klausimai dažniausiai kyla iš rinkodaros agentūrų, todėl 95% atvejų į juos atsakyti sunkiau nei iš klientų, nes jie klausia apie kai kuriuos tikrai pažangius dalykus, į kuriuos tiesioginio atsakymo nėra, kaip tai sukurti Omnisend. * Pagalba Pardavimų komandai, atsakant ir į su produktu susijusius klausimus, dažniausiai tas pats, kas ir su CSM, tačiau pardavimų komanda mažesnė, todėl klausimų iš jų mažiau būna. * Pagalbos ir techninės pagalbos teikimas klausimais apie produktą, į kuriuos niekas iš šių dviejų komandų nežino atsakymo. * Skambučiai / žinutės su produktų vadybininkais apie naujas funkcijas, kurios bus išleistos, nes jis pirmasis, kuris vėliau gaus visus klausimus apie naują funkciją.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.