• Sukurti ir įgyvendinti strategijas, skirtas augimui, potencialioms verslo augimo sritims ir pardavimų tikslams pasiekti
• Potencialių klientų ar verslo plėtros galimybių tyrimas ir nustatymas naudojant įvairius šaltinius, tokius kaip internetiniai tyrimai, ryšių mezgimo renginiai, industrijos kontaktai ir rinkos analizė. • Potencialių klientų generavimas ir potencialių klientų duomenų bazės kūrimas. Tai apima kontakto užmezgimą, šaltų skambučių atlikimą, el. laiškų siuntimą, dalyvavimą konferencijose
•Ilgalaikių partnerysčių su klientais kūrimas
• Derybų vedimas, sandorių struktūrizavimas ir verslo sutarčių sudarymas. • Bendradarbiavimas su įvairiomis vidinėmis komandomis – transporto, kainodaros, kokybės užtikrinimo, siekiant suderinti verslo plėtros strategijas su bendrais organizacijos tikslais. • Verslo kelionės į Europos šalis.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.