DARBO POBŪDIS :
- Pilnas įmonės apskaitos vedimas. Nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės;
- Gamybos apskaitos priežiūra;
-Pirkimų, pardavimų ir kitų ūkinių operacijų registravimas apskaitoje;
-Darbo užmokesčio apskaita;
-Su darbo užmokesčiu susijusių ataskaitų ruošimas bei teikimas Sodrai, VMI bei kitoms valstybinėms institucijoms.
- Klientų/tiekėjų skolų suderinimo proceso kuravimas;
- Buhalterinės apskaitos duomenų suvedimas į "Būtent" buhalterinę programą;
- Buhalterinės apskaitos duomenų apdorojimas;
- Įmonės banko sąskaitų tvarkymas bei apskaita, banko operacijų įforminimas ir atlikimas;
- Tarpinių finansinių ataskaitų sudarymas;
- Papildomų ataskaitų rengimas ir kitų užduočių atlikimas;
- Operatyvi buhalterinių operacijų apskaita;
- Finansinių ataskaitų užpildymo tvarkos ir termino laikymasis;
- Darbas su personalo dokumentais, atsiskaitymas su Sodra ir Valstybine mokesčių inspekcija, darbo užmokesčio skaičiavimas ir išmokėjimas;
- Mėnesinių, ketvirtinių ir metinių finansinių ataskaitų, mokesčių deklaracijų parengimas bei teikimas įmonės vadovybei bei valstybinėms institucijoms;
-Įsakymų, protokolų, aktų, darbo ir kt. sutarčių, žurnalų parengimas bei dokumentacijos administravimas;
-Konsultacijų teikimas vadovams finansiniais ir mokestiniais klausimais.
REIKALAVIMAI:
-Aukštasis išsilavinimas apskaitos, buhalterijos, finansų ir/ar ekonomikos srityje;
-Buhalterinio darbo patirtis ne mažiau 8 metų;
-Puikios raštvedybos žinios
-Gebėjimas greitai įsisavinti buhalterines naujoves ir apskaitos programas;
-Imlumas naujai informacijai, novatoriškumas, pareigingumas, sąžiningumas, kruopštumas, atsakingumas, geri analitiniai ir organizaciniai sugebėjimai, loginis mąstymas, savarankiškumas ir operatyvumas sprendžiant iškilusias problemas;
-Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft office ir kitomis programomis būtiniems darbams atlikti).
-Darbo patirtis su programa ,,Būtent‘‘ ;
-LR įstatymų ir kitų teisės aktų bei tarptautinių apskaitos standartų, reglamentuojančių buhalterinę apskaitą, mokesčius, įmonių veiklą, išmanymas;
-Anglų arba rusų kalbų žinios - privalumas.
-Gebėjimas savarankiškai atlikti paskirtas užduotis;
PRIVALUMAI:
-Darbo patirtis elektros instaliavimo įmonėje;
-Tarptautinės buhalterinės apskaitos standartų išmanymas.
MES JUMS SIŪLOME:
-Galimybę realizuoti sukauptas žinias planuojant, analizuojant, kontroliuojant įmonės buhalterinę veiklą;
-Galimybę realizuoti ir įgyvendinti savo idėjas, tobulėti siekiant profesinių ir asmeninių tikslų;
-Kompetencijas atitinkantį atlyginimą;
-Dinamišką ir pastovų darbą;
-Draugišką kolektyvą, jo patirtį bei pagalbą;
-Visas socialines garantijas;
-Darbą pilną darbo dieną/darbą lanksčiu grafiku.
Laukiame Jūsų gyvenimo aprašymų. Juos siųskite nurodytu el.paštu: info@aglight.lt
Informuosime tik atrinktus kandidatus.