Ieškome atsakingo, organizuoto ir komandiškumu pasižyminčio darbuotojo, kuris būtų orientuotas ir į organizacijos darbuotojų, ir vadovų gerovę.
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. organizuoja departamento vadovybės priimamojo darbą ir prižiūri tvarką jame;
2. užtikrina dokumentų apskaitą, peržiūri ir persiunčia gaunamą korespondenciją, įskaitant statistines ataskaitas, registruoti. Prireikus pildo rezoliucijas elektroninėje dokumentų valdymo sistemoje ir paskirsto korespondenciją;
3. pateikia Lietuvos statistikos departamento (toliau – departamentas) generaliniam direktoriui ir jo pavaduotojams departamento patariamosios komisijos ir kitų posėdžių medžiagą;
4. kaupia, sistemina ir analizuoja informaciją, būtiną vadovybės veiklai užtikrinti, prireikus – kalbų ir pranešimų projektus, atmintines;
5. informuoja departamento darbuotojus apie generalinio direktoriaus kviečiamus posėdžius, pasitarimus ir kt. Parengia vadovybei reikalingus dokumentus, medžiagą;
6. užtikrina tinkamą departamento dokumentų tvarkymą, kas savaitę teikia generaliniam direktoriui ir jo pavaduotojams apibendrintą informaciją apie jų kontroliuojamas įvykdytas ir vėluojamas įvykdyti užduotis;
7. vadovybės pavedimu palaiko ryšius su įvairiomis valstybės institucijomis, tarptautinėmis organizacijomis ir kitomis institucijomis;
8. organizuoja asmenų, svečių priėmimą; teikia susitikimams reikalingą medžiagą;
9. pagal kompetenciją, vadovaudamasis „vieno langelio“ principu, teikia informaciją asmenims telefonu, analizuoja paklausimus bei teikia pasiūlymus dėl aptarnavimo kokybės gerinimo skyriaus vedėjui;
10. stebi ir analizuoja elektroninės dokumentų valdymo sistemos „Sodas“ naudojimą ir teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui dėl elektroninės dokumentų valdymo sistemos plėtros galimybių;
11. verslo valdymo sistemoje darbo grupėms ir komisijoms suteikia veiklos kodus;
12. inicijuoja kokybės vadybos procesų žemėlapio atnaujinimą;
13. dalyvauja sudarant skyriaus planus;
14. esant poreikiui atlieka dokumentų (siunčiamų, gaunamų, vidaus, statistinių ataskaitų ir kt.) tvarkymą bei registravimą departamento dokumentų valdymo sistemoje, taip pat perduoda prašymus ir kitus dokumentus personalo valdymo klausimais Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui;
15. vykdo kitus departamento vadovybės ir skyriaus vedėjo vienkartinio pobūdžio pavedimus.