stebėti ugdymo procese analizuoti vaiko poreikius ir juos tenkinti, skirti specifinius vaiko raidos ypatumus ugdymo procese, sudaryti vaikams palankias sąlygas perimti bendrąsias žmonijos vertybes ir kultūrinius pagrindus bei ugdyti sociokultūrinę vaiko kompetenciją, planuoti pradinės mokyklos ugdymo turinį, jį interpretuoti, koreguoti, modeliuoti bei kūrybiškai taikyti ugdymo procese, planuoti ir organizuoti ugdymo procesą pagal humanistinės pedagogikos principus, vadovautis pedagoginės sąveikos principais pedagoginiame procese, taikyti vertinimo sistemas ugdymo procese, žinoti vaiko raidos ypatumus, vaiko psichologiją ugdymo procese, ugdymo būdus, didaktikas, turinį, ugdymo proceso planavimo principus, mokėti atsakingai, dėmesingai dirbti, nuosekliai reikšti mintis, bendrauti ir bendradarbiauti su ugdytinio tėvais ir artimaisiais, dirbti komandoje, spręsti problemas.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.