1. tirti vaikų kalbą, nustatyti kalbos, kalbėjimo ir kitus komunikacijos sutrikimus, grupuoti vaikus darbui pagal kalbos sutrikimų pobūdį;
2. suderinti sąrašą vaikų, kuriems numatoma teikti logopedo pagalba su Šalčininkų pedagogine psichologine tarnyba, lopšelio-darželio „Pasaka“ Vaiko gerovės komisija ir teikti tvirtinti lopšelio-darželio „Pasaka“ direktoriui;
3. priklausomai nuo vaikų individualių savybių ir kalbos sutrikimų struktūros, organizuoti ir vesti individualias, grupines, pogrupines logopedines pratybas pagal sudarytą ir įstaigos vadovo patvirtintą tvarkaraštį, rengti metinį veiklos planą, rengti savo veiklos ataskaitą;
4. šalinti vaikų kalbos, kalbėjimo ir kitus komunikacijos sutrikimus;
5. elektroniniame dienyne , , Eliis“ vesti dokumentaciją, fiksuoti vaiko pasiekimus ir pažangą, informuoti pedagogus, tėvus (globėjus);
6. bendradarbiauti su kitais pedagogais, specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais, numatyti specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiuosius vaikų poreikius bei galimybes, ir juos taikyti;
7. bendradarbiauti su lopšelyje – darželyje „Pasaka“ dirbančiais darbuotojais bei tėvais (globėjais, rūpintojais) planuojant ugdomąją veiklą, rengiant individualius vaikui pagalbos planus, sudarant pritaikytas ikimokyklinio ugdymo programas, ugdymo(si) medžiagą ir priemones;
8. esant problemų dėl vaikų raidos sutrikimų ir ugdymo, kreiptis į lopšelio-darželio „Pasaka” Vaiko gerovės komisiją, į Pedagoginę psichologinę tarnybą;
9. vykdyti vaiko teisių pažeidimų prevenciją.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.