Inicijuoja, formuoja ir įgyvendina patvirtintą Teatro rinkodaros ir komunikacijos strategiją, atsako už rinkodaros taktikų kūrimą bei jų įgyvendinimą, Teatro pozicionavimą;
rengia ir Teatro administracijai teikia metinius, sezono ir kūrybinių programų rinkodaros strategijos planus numatydamas priemones ir jų įgyvendinimui reikalingų lėšų poreikį bei metines, sezono, kūrybinių programų įgyvendinimo veiklos ataskaitas; nustato reklaminių kampanijų kryptis, organizuoja ir prižiūri Teatro reklamos priemonių kūrimą ir jų gamybą; analizuoja tendencijas rinkoje, turint tikslą identifikuoti neišnaudotas galimybes bei siekiant sukurti naujas paslaugas; organizuoja ir koordinuoja Teatro veiklos planų, ataskaitų, suvestinių bei kitų dokumentų rengimą;kitiems, atsakingiems Teatro darbuotojams teikia informaciją, reikalingą biudžeto formavimui, bei atsako už jo vykdymą; vykdo kitus tiesioginio vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus Skyriaus kompetencijos klausimais Turėti socialinių mokslų išsilavinimą, bet ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu; turėti ne mažesnę kaip 1 metų vadovaujamo ir profesinio darbo patirtį rinkodaros srityje;išmanyti rinkodarą ir jos priemones, tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų įgalinančių patenkinti Teatro paslaugų vartotojų poreikius visumą, darbą su socialinėmis medijomis, mokėti valdyti situaciją, turėti analitinio įžvalgumo, verslumo instinktų ir bendradarbiavimo mąstysenos;gebėti vertinti rinkodaros, marketingo naujoves, teisingai identifikuoti kokių pokyčių, naujovių reikia imtis ir kokie bus rezultatai.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.