Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
- Jūs būsite atsakingas už esamų klientų aptarnavimą, duomenų į sistemą suvedimą ir atnaujinimą, sąskaitų išrašymo koordinavimą bei ataskaitų rengimą
- Valdysi visą informaciją susijusią su klientų užsakymais, konsultuosi mūsų klientus iškilusiais klausimais, susijusiais su priimtais ir vykdomais užsakymais
- Bendradarbiausi ir užtikrinsi sklandžią ir tinkamą komunikaciją su komandos nariais, - Kartu su komanda prisidėsi prie organizacijos kultūros, skatinančios siekti geriausių rezultatų, kūrimo ir palaikymo!
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
1000 EUR
darbo užmokestis mokamas du kartus per mėnesį, avansas iki 25 d. ir iki 10 d.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.