teikia kokybišką neformalų ugdymą pagal mokytojo parengtą neformaliojo švietimo programą. Nešališkai vertina mokinių gebėjimus, pažangą ir pasiekimus. Tvarko mokinių ugdomosios veiklos apskaitos dokumentus (pvz., dienynus ir kita). Rengia ilgalaikes ir trumpalaikes veiklos programas, jei jos nėra patvirtintos nacionaliniu lygmeniu, konsultuoja mokinius, vertina jų pasiekimus ir mokyklos nustatyta tvarka organizuoja atsiskaitymą už ugdymo programoje numatytus pasiekimus. Dirba su mokiniais, turinčiais specialiųjų poreikių pagal mokinių siekius, galimybes, sveikatą. Nedelsiant imasi adekvačių priemonių, pastebėjus ar įtarus: mokinį esant apsvaigus nuo psichotropinių ar kitų psichiką veikiančių medžiagų, mokinio atžvilgiu taikomą smurtą ar įvairaus pobūdžio išnaudojimą. Užtikrina mokinių saugumą ugdymo procese. Tobulina savo kvalifikaciją. Supažindina mokinius bei tėvus (įtėvius, globėjus, rūpintojus) su mokinio elgesio, mokyklos vidaus tvarkos taisyklėmis. Ugdo tvirtas mokinių dorovės, pilietines, tautines ir patriotines nuostatas. Planuoja ir organizuoja būrelio, kolektyvo, grupės veiklą ir renginius, įtraukia į juos tėvus (įtėvius, globėjus, rūpintojus). Aktyviai dalyvauja įstaigos bendruomenės veikloje. Siūlo savo individualias programas, pasirenka pedagoginės veiklos būdus ir formas. Pasirengia neformaliojo ugdymo veiklai ir ją organizuoja. Individualizuojant ir diferencijuojant ugdomąją veiklą, puoselėja mokinių vertybines, demokratines ir pilietines nuostatas, komunikacinius gebėjimus, informacinę kultūrą ir gebėjimą savarankiškai kurti savo gyvenimą. Atsižvelgiant į mokinio individualius gebėjimus ir žinias, sudaro jam galimybes įgyti reikiamų kompetencijų, karjeros ir profesijos planavimo pagrindų.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.