atlieka pedagoginį mokinių vertinimą gavus raštišką tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių lygį ir registruoja vaiką į Šiaulių miesto pedagoginę psichologinę tarnybą . Ruošia dokumentus, informuoja tėvus (globėjus, rūpintojus) apie paskirtas datas ir užtikrina, kad skirtingų gebėjimų mokiniui laiku būtų atliktas vertinimas. Dalyvauja vaiko gerovės komisijos, švietimo pagalbos mokiniui grupės veikloje ir renka duomenis apie skirtingų gebėjimų mokinių akademinius pasiekimus. Numato ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius skirtingų gebėjimų mokinių poreikius bei galimybes, ir juos taiko. Padeda skirtingų gebėjimų mokiniams įsisavinti ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete ar grupėje/klasėje) ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus. Naudoja ugdymo procese mokymo priemones atsižvelgdamas į skirtingų gebėjimų mokinių amžių, specialiuosius ugdymosi poreikius, individualius gebėjimus ir ugdymo turinį. Pataria mokytojams, kaip pritaikyti ir individualizuoti skirtingų gebėjimų mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, rengti ugdymo programas. Teikia metodinę pagalbą mokytojams, skirtingų gebėjimų mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja ugdymo klausimais. Ruošia rekomendacijas mokytojams apie skirtingų gebėjimų mokinių pagalbos teikimą ir užtikrina, kad ji būtų efektingai teikiama.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.