1. Teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams iki 21 metų, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų;
2. Teikti informacinę, konsultacinę pagalbą mokytojams, profesijos mokytojams, specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoti specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais; formuoti Įstaigos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius;
3. Bendradarbiauti su mokytojais, specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ir kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese; mokytojams patarti, kaip pritaikyti/individualizuoti ugdymo programas, mokomąją medžiagą ir mokymo priemones specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams;
4. Prireikus atlikti pedagoginį mokinių vertinimą, nustatyti mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą mokymo programoms, įvertinti pažangą Įstaigoje ar, esant žymiam ribotam mokinio mobilumui dėl ligos, mokinio namuose. 5. Padėti specialiųjų poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete ar klasėje/ grupėje) ir lavinti jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgiant į kiekvieno specialiųjų poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.