Pretendentai privalo pateikti šiuos dokumentus:
1. Prašymą leisti dalyvauti atrankoje;
2. Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją;
3. Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją;
4. Pedagogo kvalifikaciją patvirtinančio dokumento kopiją;
5. Gyvenimo aprašymą;
6. Rekomendaciją (-as) iš buvusių darboviečių. Pretendentai, atitinkantys atrankos reikalavimus, bus informuojami asmeniškai ir kviečiami pokalbiui. Dokumentų priėmimo pradžia 2015 m. rugsėjo 7 d., pabaiga 2015 m. rugsėjo 14 d. Dokumentai priimami darbo dienomis 9. 00 – 15. 00 val. Dokumentai pateikiami asmeniškai adresu: Mokyklos g. 1, Balėnų k., Mažeikių r. mokyklos sekretorei, siunčiant registruotu laišku arba nuskenuoti siunčiami elektroniniu paštu balenai@takas. lt. Atrankos (pokalbio) laikas 2015 m. rugsėjo 15 d. 10 val. Informacija apie atranką skelbiama mokyklos internetinėje svetainėje
www. balenos. mazeikiai. lm. lt.