dokumentų ruošimas, siuntimas, dokumentacijos tvarkymas, pažymų pildymas, ataskaitų rengimas. Pretendentai privalo pateikti šiuos dokumentus:
• Prašymą leisti dalyvauti konkurse, nurodęs elektroninio pašto adresą, kuriuo informuoti pretendentą apie atitiktį pareigybės, kuriai skelbiamas konkursas, pareigybės aprašyme nurodytiems specialiesiems reikalavimams. • Asmens tapatybę, pilietybę ir amžių patvirtinantį dokumentą ir jo kopiją. • Išsilavinimą patvirtinantį dokumentą ir jo kopiją. • Gyvenimo aprašymą (CV). • Užpildytą pretendento anketą. Pretendento anketa gali būti pildoma vietoje, pateikus prašymą asmeniškai, arba siunčiama elektroniniu paštu. (Pastaba. Anketos formą galite rasti Savivaldybės internetinėje svetainėje www. akmene. lt). • Savo privalumų sąrašą, nurodydamas dalykines savybes, išsilavinimą, patirtį, įgūdžius, kvalifikacijos kėlimą ir pan. • Darbo patirtį patvirtinančius dokumentus (darbo sutartis, pažyma ir pan. ), jei pareigybės, dėl kurios vyksta konkursas, pareigybės aprašyme nustatytas reikalavimas turėti atitinkamą darbo patirtį, ir šių dokumentų kopijas.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.