• Išorinė ir vidinė komunikacija. • Nuolatinė analizė srautų, apyvartos, žinomumo padidėjimo bei sprendimų priėmimas realiuoju laiku pagal situacijas;
• Rinkodaros veiksmų planavimas ir biudžetavimas;
• Naujų projektų inicijavimas, įgyvendinimas ir įvertinimas. • Rinkos tyrimai. Vartotojų elgsenos analizė. • Darbų planavimas ir sklandus tikslų siekimas bet kokiomis aplinkybėmis. • Naujovių , inovacijų, akcijų, specialių, kitų įdėjų siūlymas įgyvendinimui;
• Renginių inicijavimas, organizavimas. • Planuoti ir įgyvendinti įmonės komunikaciją socialinių tinklų paskyrose (Facebook, instagram, Linkedin, Twitter, Youtube. . . . )
• bendradarbiauti su komunikacijos partneriais Komunikacijos plano bei naujienlaiškių rengimas.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.