Darbo sritis: Rinkodara, reklama. Darbo pobūdis:
Dalyvavimas kuriant ir įgyvendinant įmonės marketingo strategiją, įvaizdžio formavimą;
Išskirtinių marketingo idėjų generavimas ir realizavimas su komandos nariais; Internetinių reklamų analizė ir papildomų rinkodaros kanalų paieška;
Offline reklamos idėjų, projektų kuravimas ir įgyvendinimas;
straipsnių, naujienų rašymas ir jų sklaida;
interneto ir socialinių medijų turinio kūrimas ir administravimas;
prekių ženklų įvaizdžio formavimas, nuoseklus vystymas ir valdymas;
pardavimo skatinimo akcijų planavimas, organizavimas, koordinavimas;
akcijų, reklamos kampanijų rezultatų analizė;
glaudus bendradarbiavimas su pardavimų ir gamybos skyriais;
konkurentų analizavimas iš rinkodaros ir pardavimo pusės, duomenų sistematizavimas;
marketingo biudžeto planavimas, sąnaudų optimizavimas ir vykdymo kontrolė.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.