Rinkodaros specialistai rengia ir koordinuoja reklamos strategiją ir kampanijas tarp Nigerijos, Lietuvos ir kitų ES šalių, nustato ir plėtoja naujų ir esamų prekių bei paslaugų rinkos galimybes. Atliekamos užduotys:
(a) reklamos politikos krypčių ir kampanijų, padedančių siekti pardavimo tikslų, planavimas, rengimas ir organizavimas;
(b) vadovų ir klientų konsultavimas strategijų ir kampanijų, skirtų tikslinėms rinkoms pasiekti, vartotojų informuotumui didinti ir prekių ir paslaugų ypatybėms veiksmingai reklamuoti;
(c) reklaminių tekstų ir tekstų žiniasklaidos priemonėms rašymas, reklamos televizijoje ir filmų kūrimo, reklamos skelbimo žiniasklaidos priemonėse organizavimas;
(d) duomenų apie vartotojų būdą ir dalykus, kuriems jie teikia pirmenybę, rinkimas ir analizė;
(e) esamų ir būsimų vartotojų polinkių aiškinimasis ir prognozavimas;
(f ) galimos naujų prekių ir paslaugų paklausos ir rinkos ypatybių tyrimas;
(g) verslo augimo ir plėtros skatinimas nustatant ir įgyvendinant rinkodaros tikslus, politikos kryptis ir programas;
(h) rinkos tyrimų užsakymas ir atlikimas, siekiant nustatyti naujų ir esamų prekių ir paslaugų rinkos galimybes;
(i) konsultavimas visų tokių rinkodaros elementų, kaip gaminių asortimento, reklamos ir pardavimo skatinimo, pardavimo ir platinimo kanalų, klausimais.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.