Atsinaujinanti, keičianti savo strategiją ir veiklos kryptis Marijampolės kolegija (toliau – Kolegija) prie savo kolektyvo kviečia prisijungti viešosios komunikacijos ir marketingo skyriaus vedėją. Darbo pobūdis:
1. Kolegijos išorinės bei vidinės komunikacijos ir marketingo strategijos, komunikacijos ir marketingo planų rengimas, jų vystymo ir įgyvendinimo užtikrinimas bei kontrolės vykdymas;
2. Kolegijos įvaizdžio formavimas, tobulinimas bei stiprinimas, žinomumo didinimas;
3. Kolegijos komunikacijos ir marketingo veiklų, parenkant tam tinkamiausias priemones ir kanalus įgyvendinimas ir plėtojimas; 4. Kolegijos vidinės komunikacijos koordinavimas ir sklaida;
5. Kolegijos bendruomenės interesų atstovavimas įvairiose žiniasklaidos priemonėse, Kolegijos atstovavimas bendradarbiaujant su žiniasklaida, atsakymų į žiniasklaidos paklausimus rengimas;
6. renginių organizavimas, fotografavimas ir filmavimas Kolegijos reprezentaciniuose renginiuose;
7. Kolegijos internetinės svetainės www. marko. lt administravimas ir tobulinimas;
8. informacinių tekstų Kolegijos socialiniams tinklams, internetinei svetainei ir žiniasklaidai savarankiškas rengimas, gautos informacijos koregavimas;
9. reklaminių priemonių kūrimo, pristatymų ir kitos informacinės medžiagos (pranešimų spaudai, straipsnių ir kitų tekstų rengimas) apie Kolegiją inicijavimas ir koordinavimas; 10. socialinių tinklų paskyrų administravimas;
11. idėjų generavimas marketingui ir Kolegijos įvaizdžio atnaujinimui bei plėtojimui, atsižvelgiant į rinkos poreikius ir tendencijas;
12. Kolegijos dalyvavimo valstybiniuose ir tarptautiniuose švietimo marketingo renginiuose, parodose organizavimas.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.