Statinių ir alaus įrangos (toliau Prekės / Produktai) pardavimo organizavimas. Dalyvavimas priimant, apdorojant, analizuojant klientų pretenzijas dėl prekių. Atitinkamų dokumentų rengimo kontrolė. Parengti pardavimo skyriaus reikalingo asortimento ir kiekio prekių tiekimo laiku planus, sąveikos su tiekėjais mechanizmus. Pardavimų planų rengimas ir pateikimas tvirtinti organizacijos vadovui. Strategijos plano rengimas pardavimų skyriui. Analizė ir kainų formavimas prekėms ir paslaugoms. Naujų įmonės produktų analizė ir diegimas pardavimuose. Klientų lojalumo programų kūrimas. Priemonių organizavimas, rekomendacijų rengimas konkurencingumo didinimui, prekių apyvartai gerinti. Konkurentų veiksmų, kainų, jų produktų pardavimo procedūrų ir sąlygų studijavimas. Dalyvavimas analizuojant klientų paklausą ir poreikius parduodamiems produktams ateityje. Pardavimų rezultatų ataskaitų rengimas, kitų ataskaitų ir darbo dokumentų tvarkymas. Individualių planų kūrimas ir perdavimas / iškomunikavimas pardavimų skyriui, pritraukiant naujus klientus. Darbuotojų siuntimo į susitikimus / komandiruotes su klientais galimybių ir efektyvumo analizė. Naujų skatinimo programų siūlymas, pagrindimas, įgyvendinimas. Pardavimų skyriaus veiklos organizavimas ir koordinavimas. Esant poreikiui, derybų vedimas su pagrindiais įmonės klientais. Ilgalaikių santykių su klientais palaikymas, skatinimas. Klientų bazės vedimas, analizavimas, sisteminimas. Pardavimų duomenų analizė. Rinkos sąlygų pokyčių analizė. Įmonės reklamos strategijos efektyvumo analizė. Dalyvavimas rengiant, lankant parodas (parodų efektyvumo analizė). CRM sistemos įdiegimas, siekiant automatizuoti pardavėjų darbą ir ataskaitų teikimą. Klientų ir programų paskirstymas tarp pardavimų skyriaus specialistų. Vykdo pardavimus su pagrindiniais klientais. Švietimas, mokymų organizavimas pavaldiems darbuotojams. Užtikrinti saugias darbo sąlygas pavaldiems darbuotojams.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.