Jūs būsite atsakingas (-a) už: • personalo valdymo strategijos kūrimą bei įgyvendinimą;
• nuolatinį bendravimą su įmonės padalinių darbuotojais;
• naujų darbuotojų įvedimą ir lojalumo sistemų kūrimą bei įgyvendinimą;
• įmonės mikroklimato stebėjimą ir kryptingą reikiamų pokyčių įgyvendinimą;
• klinikos padalinių veiklos stebėjimą, korekcinių veiksmų iniciavimą, vykdymą ir kontrolę;
• darbuotojų atrankas;
• užtikrinimą, kad klinikos darbuotojų dokumentacija būtų organizuojama laikantis LR DK nuostatų;
• personalo valdymą (ligos atveju - pamainos suradimą, atostogų grafiko sudarymą, darbo bylų peržiūrą, prašymų ir įsakymų sudarymą ir kt. ) ;
• organizacinės kultūros formavimą, vystymą ir palaikymą;
• pasiūlymų dėl personalo valdymo teikimą įmonės vadovui;
• komunikaciją su paslaugų tiekėjais ir spec. prekių užsakymą;
• pagalbą organizuojant remonto darbus ir kitus techninius sprendimus;
• pagrindinio įmonės el. pašto administravimą;
• siunčiamų dokumentų ruošimą ir registraciją;
• renginių ir išvykų organizavimą. Iš Jūsų tikimės vidinės motyvacijos ir: • universitetinio išsilavinimo (pageidautina verslo vadybos, psichologijos, žmogiškųjų išteklių srityje, );
• ne mažesnės nei dviejų metų darbo patirties personalo skyriuje;
• personalo valdymo, darbuotojų vertinimo bei motyvacinių sistemų išmanymo;
• labai gerų bendravimo (gebėjimas klausyti ir išgirsti), organizavimo ir planavimo įgūdžių;
• gebėjimo greitai ir savarankiškai priimti sprendimus, valdyti konfliktines situacijas;
• iniciatyvumo, savarankiškumo, kūrybiško požiūrio; Verta būti "Mano šeimos gydytojas" darbuotoju, nes: • gausite Jūsų kompetencijas atitinkantį atlyginimą;
• galėsite tobulėti įvairiuose vidiniuose ir išoriniuose mokymuose, dalyvauti aktualiose konferencijose;
• dirbsite kolektyve kuriame bus išgirstos Jūsų idėjos.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.