Tiesioginis klientų aptarnavimas (VIASAT Klientų aptarnavimo centre);
Klientų sutarčių pratęsimas ir administravimas;
Papildomų paslaugų/produktų pardavimas esamiems klientams;
Ataskaitų ruošimas. Reikalavimai:
Puikūs bendravimo ir derybų įgūdžiai;
Aktyvumas, orientacija į rezultatą ir noras tobulėti;
Geri darbo kompiuteriu įgudžiai. Pozityvumas, atsakingumas, iniciatyvumas;
Gebėjimas išklausyti ir įsijausti į kliento situaciją;
Gebėjimas valdyti stresines situacijas;
Panašaus darbo patirtis. Privalumai: Anglų bei rusų kalbų pagrindai. Įmonė siūlo: įdomų, dinamišką darbą draugiškame kolektyve;
mokymus susijusius su darbu, karjeros galimybes;
konkurencingą atlyginimą su nuo darbo rezultatų priklausančiomis premijomis.