1. užtikrinti savo darbo kokybę;
2. organizuojant ir vykdant ugdomąjį procesą grupėje, atsižvelgti į individualius vaikų ugdymosi poreikius ir amžių, įstaigos ikimokyklinio ugdymo programos tikslus, vadovautis Ikimokyklinio ugdymo įstaigos higienos normomis ir taisyklėmis;
3. saugoti ir stiprinti vaikų sveikatą, garantuoti vaikų fizinį ir psichologinį saugumą grupėje, sporto, muzikos salėse, baseine ir kitose įstaigos erdvėse, žaidimų aikštelėse ir kt. ;
4. derinti tarpusavyje vaikų ugdymą, priežiūrą, globą;
5. bendradarbiauti su šeima, skatinti tėvus (globėjus) dalyvauti grupės, įstaigos veikloje, derinti šeimos ir įstaigos interesus, didinti vaiko kokybiško ugdymo(-si) galimybes;
6. bendradarbiauti su kitais grupėje, įstaigoje dirbančiais specialistais (psichologu, socialiniu pedagogu, logopedu, meninio ugdymo pedagogu, judesio korekcijos mokytoju ir kt. ) vaikų ugdymo klausimais;
7. stebėti ir vertinti sistemingai vaiko gebėjimus, įvairiais būdais fiksuoti vaiko pasiekimus, ir pažangą, apie vaiko pasiekimus ir pažangą informuoti tėvus ( globėjus );
8. daryti išvadas apie kiekvieno vaiko patirties kaupimo ypatumus, prireikus inicijuoja individualių ugdymo(si) programų rengimą, dalyvauja jas rengiant;
9. informuoja įstaigos administraciją apie vaiko turimas socialines ar sveikatos problemas, pastebėtą ar įtariamą smurtą, prievartos, seksualinio išnaudojimo apraiškas, vaiko teisių pažeidimą;
10. priimti vaiką į grupę ir išleisti į namus tik su tėvais (globėjais), kitais suaugusiais asmenimis, turinčiais raštišką tėvų (globėjų) leidimą/prašymą;
11. išeiti su vaikais iš lopšelio-darželio teritorijos, pranešus administracijai, turint tėvų sutikimą ir direktoriaus įsakymą. 12. kurti stimuliuojančią, funkcionalią, dinamišką, psichologiškai ir fiziškai saugią ugdymo(si) aplinką;
13. laiku pildyti dokumentaciją;
14. nuolat tobulinti savo kvalifikaciją;
15. bendradarbiauti su socialiniais parneriais.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.