Gebėjimas įvertinti kalbos raidos ypatumus, kalbėjimo ir kalbos sutrikimus, mokinių specialiuosius poreikius; Gebėjimas bendrauti ir bendradarbiauti su mokiniais, turinčiais kalbos sutrikimų, ir bendradarbiauti su mokytojais, kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, mokinių tėvais, globėjais (rūpintojais), pedagoginių psichologinių tarnybų, sveikatos priežiūros, švietimo ir kitų įstaigų darbuotojais. Išmanymas Bendrųjų ugdymo programų ir išsilavinimo standartų. Atrankos būdas - pateiktų dokumentų analizė ir pokalbis. Pretendentas privalo pateikti:
Gyvenimo aprašymą;
Išsilavinimą, pedagoginę kvalifikaciją patvirtinančių dokumentų kopijas. Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (atėjus į pokalbį)
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.