Darbuotojas, einantis šias pareigas, vykdo šias funkcijas:
• vadovaudamasis teisės aktų reikalavimais pagal kompetenciją organizuoja dokumentų valdymą Inspekcijoje;
• atlieka pirminį korespondencijos tvarkymą: nustatyta tvarka registruoja dokumentus, atiduoda juos Inspekcijos vadovybei ir vykdytojams; • sutvarko siunčiamą korespondenciją: nustatyta tvarka registruoja, patikrina, ar teisingai įforminta, ženklina vokus ir išsiunčia;
• Inspekcijos informacinėje sistemoje kaupia informaciją apie gaunamus, siunčiamus ir vidaus dokumentus;
• metodiškai vadovauja Inspekcijos administracijos padaliniams dokumentų valdymo klausimais;
• pagal kompetenciją kontroliuoja, kad Inspekcijos darbuotojai laiku vykdytų pavedimus, atsakytų į pateiktus skundus;
• pagal kompetenciją atsako į gyventojų klausimus telefonu, perduoda ir priima dokumentus faksu, Inspekcijos elektroniniu paštu;
• teikia pasiūlymus dėl dokumentų saugojimo terminų Lietuvos valstybės naujajam archyvui;
• dalyvauja nustatant dokumentų praktinę vertę;
• ruošia dokumentų valdymo ataskaitas pagal nustatytas formas;
• teikia siūlymus Inspekcijos vadovybei dėl Inspekcijos dokumentų valdymo gerinimo;
• pildo ir pasirašo darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščio dalį, nustatyta tvarka teikia ją pasirašyti ir perduoda ją už Inspekcijos darbo laiko apskaitos žiniaraščio pildymą atsakingam Inspekcijos darbuotojui;
• vykdo personalo valdymo funkcijas, kurios nėra priskirtos Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui;
• atlieka kitas teisės aktuose numatytas dokumentų valdymo funkcijas pagal Skyriaus kompetenciją;
• pavaduoja Skyriaus darbuotojus jų atostogų, ligos, kvalifikacijos tobulinimo, komandiruotės metu ar jų nesant kitais teisės aktų nustatytais atvejais;
• vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.