kartu su vadovais atsižvelgiant į Ligoninės metų rodiklius, misiją, viziją, tikslus - parengti strateginį, taktinį rinkodaros veiksmų planą, siekti jį įgyvendinti; parengti į klientą orientuotą rinkodaros strategiją; išryškinti ir prioretizuoti tyrimų ir paslaugų savybes bei charakteristikas, atsižvelgiant į klientų poreikius; sukurti vertės pasiūlymą potencialiam klientui; pasiūlyti prieinamos kainodaros sprendimus; sukurti paskirstymo grandinę tarp paslaugų teikėjų ir paslaugų gavėjų; sudaryti rinkodaros planą ir parinkti tinkamus komunikacijos kanalus informacijos sklaidai apie Ligoninėje teikiamas paslaugas; parengti rinkodaros biudžeto planą (kaip minimaliais kaštais gauti maksimalų rezultatą) ir jo laikytis, tinkamai paskirstant atitinkamoms veikloms; periodiškai peržiūrėti ir teikti pasiūlymus dėl Ligoninėje esančios mokamų paslaugų teikimo tvarkos gerinimo; reguliariai peržiūrėti Ligoninėje patvirtintą mokamų paslaugų kainyną, įtraukiant naujas mokamas paslaugas ir (ar) koreguojant kainas; dalyvauti nustatant reklaminių kampanijų kryptis, planuojant teikiamų paslaugų reklaminius renginius, dalyvaujant konferencijose, parodose; rengti ir įgyvendinti Ligoninės rinkodaros politiką, ruošti reklaminius straipsnius, katalogus, lankstinukus, skrajutes; planuoti, organizuoti, koordinuoti Ligoninės paslaugų pardavimų veiklą ir jai vadovauti; užsiimti naujų rinkų paieška; skatinti Ligoninės paslaugų pardavimų augimą, glaudžiai bendradarbiauti su kolegomis, įstaigomis ir institucijomis savo kompetencijos ribose, identifikuoti naujų specialistų poreikius;analizuoti Ligoninės veiklos rezultatus, teikti pasiūlymus pardavimų efektyvumui didinti; organizuoti ir analizuoti vartotojų nuomones apie teikiamas paslaugas, tyrimus; savo kompetencijos ribose kontroliuoti ir užtikrinti Ligoninės sutarčių, generalinio direktoriaus įsakymų ir kitų dokumentų atitikimą Lietuvos Respublikos teisės aktams; ir kt.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.