Darbo aprašymas:
- Administruoti darbo santykių dokumentus: sudaryti darbo sutartis, jų pakeitimus, nutraukimus;
- Teikti pranešimus Sodrai;
- Administruoti atostogų suteikimo/atšaukimo, perkėlimo dokumentus;
- Pildyti darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius ir vykdyti kontrolę;
- Rengti įvairius įsakymus, pažymas bei raštus;
- Rengti įvairias ataskaitas, susijusias su personalo apskaita, bei tvarkyti korespondenciją;
- Viešbučių rezervacija ir bilietų pirkimas darbuotojų komandiruotėms;
- Priimti verslo partnerius, teikti informaciją telefonu, elektroniniu paštu.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas (pageidautina statybos, energetikos arba teisės sričių);
- Gerai mokėti anglų kalbą (žodžiu ir raštu);
- Labai geri darbo kompiuteriu gebėjimai (MS Windows, MS Office);
- Išmanyti raštvedybą, verslo etiketą ir protokolą;
- Pasižymėti pareigingumu, atsakingumu, organizuotumu, iniciatyvumu ir paslaugumu;
- Darbo vieta Jurbarke.
Įmonė siūlo:
- Atsakingą darbą šiuolaikiškoje, patikimoje ir stabilioje kompanijoje;
- Laiku mokamą, kompetenciją atitinkantį atlyginimą;
- Dinamišką ir aktyvų darbą;
- Visas socialines garantijas.
Susidomėjusius savo CV siųskite el. paštu. Dėl išsamesnės informacijos kreipkitės telefonu.