• Organizuoti pedagoginį procesą, orientuotą į individualius vaiko ugdymo(si) poreikius, priešmokyklinio ugdymo tikslus, uždavinius, standartus • pasirinkti efektyvius darbo metodus ir priemones, atitinkančius vaikų poreikius; • planuoti priešmokyklinio ugdymo grupės veiklą, grupės mikroklimatą; • kurti stimuliuojančią, funkcionalią, dinamišką, psichologiškai ir fiziškai sveiką ugdymo(si) aplinką; • sistemingai stebėti ir vertinti vaikų gebėjimus, socialinę, kultūrinę kompetenciją, brandumo mokyklai lygmenį, įvairiais būdais fiksuoti vaikų pasiekimus; • daryti išvadas apie kiekvieno vaiko patirties kaupimo ypatumus, prireikus inicijuoti individualių ugdymo(si) programų rengimą, dalyvauti jas rengiant; • supažindinti vaikų šeimas su priešmokyklinio ugdymo ypatumais, nuolat informuoti apie vaiko daromą vystymosi pažangą; • bendradarbiaujant su šeimomis, nuolat skatinti tėvus dalyvauti grupės veikloje, derinti šeimos ir įstaigos interesus, didinti vaikų kokybiško ugdymo(si) galimybes; • pagal kompetenciją rūpintis tėvų pedagoginiu švietimu; bendradarbiauti su kitais pedagogais, pagalbos vaikui specialistais, vietos bendruomene, administracinėmis bei socialinės rūpybos įstaigomis, visuomeninėmis organizacijomis, prisidėti prie socialinių programų įgyvendinimo.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.