ANCOR – tarptautinė darbuotojų paieškos, atrankos ir laikinojo įdarbinimo įmonė. Mūsų klientė prie savo komandos kviečia prisijungti Pirkimų ir užsienio logistikos asistentą (-ę) Darbo pobūdis: • Bendravimas su esamais tiekėjas, užklausų siuntimas;
• Naujų tiekėjų paieška, įvertinimas, atranka;
• Importo dokumentų sutikrinimas;
• Dokumentacijos pildymas, suvedimas į sistemą;
• Sutarčių administravimas ir vykdymo monitoringas;
• Periodinė sutarčių ir jų sąlygų peržiūra, atnaujinimas;
• Tiesioginio vadovo deleguotų užduočių vykdymas. Reikalavimai:
• Turite aukštąjį/aukštesnįjį universitetinį išsilavinimą;
• Geras anglų kalbos mokėjimas žodžiu ir raštu (ne žemesniu nei B2 lygiu);
• Kompiuterinis raštingumas (MS Office programos), ypatingai geri darbo įgūdžiai su Excel programa; • Darbo patirtis su verslo valdymo sistema Axapta (būtų privalumas);
• Tikslumas, loginis mąstymas, atidumas detalėms ir greita orientacija;
• Savarankiškumas, kruopštumas, sąžiningumas, gebėjimas dirbti stresinėse situacijose. • Vairuotojo pažymėjimas (nes įmonė įsikūrusi Aukštuosiuose Paneriuose). Įmonė siūlo: • Atsakingą ir įdomų darbą stabilioje ir ilgametę patirtį turinčioje kompanijoje;
• Profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes, įvairius mokymus;
• Puikias darbo sąlygas ir draugišką kolektyvą;
• Darbo užmokestį 1570 €/mėn. neatskaičius mokesčių;
• Įvairias papildomas naudas. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame. Pateikdamas (-a) savo CV sutinku su ANCOR Privatumo politika (susipažinti su Privatumo politika galima tinklalapyje ancor. lt/en/privacy-policy/).
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.