Rūpintis vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymo(si) sunkumų, kalbos, kalbėjimo ir komunikacijos sutrikimų korekcija bei sėkminga integracija ugdymo įstaigoje; padėti specialiųjų poreikių vaikams įsisavinti ugdymo turinį
ir lavinti jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų
poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi ypatumus; patarti mokytojams, kaip pritaikyti specialiųjų poreikių vaikams ugdymo turinį ir priemones, individualizuotas ir pritaikytas programas, bendradarbiaudamas su
ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojais, specialiųjų poreikių
vaikų tėvais (globėjais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo
procese, numatyti ir taikyti ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo
būdus ir metodus, atitinkančius specialiųjų poreikių ugdytinių galimybes
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.