- įvertinti mokinių kalbos raidos ypatumus, nustatyti kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius mokykloje ar, esant žymiai ribotam mokinio mobilumui dėl ligos ar patologinės būklės, mokinio namuose;
- siūlyti skirti specialiąją pedagoginę pagalbą, mokiniams turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų: sąrašą mokinių, kuriems numato teikti specialiąją pedagoginę (logopedo) pagalbą suderinti su Kretingos rajono pedagogine psichologine tarnyba ir teikti tvirtinti gimnazijos
direktoriui, o jam šį sąrašą patvirtinus, pateikti gimnazijos Vaiko gerovės komisijai;
- bendradarbiaujant su mokytojais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais, numatyti specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiuosius mokinių poreikius bei galimybes, ir juos taikyti;
- sudaryti individualiąsias, pogrupines ir grupines specialiųjų poreikių mokinio/mokinių kalbos ugdymo programas, jas taikyti, rengti savo veiklos ataskaitą;
- šalinti specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus;
- padėti mokytojams pritaikyti mokiniams, kuriems paskirta specialioji pedagoginė
pagalba, mokomąją medžiagą ir mokymo priemones ir kitas su specialiąją pagalba susijusias funkcijas nurodytas pareigybės aprašyme.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.