Restorano/baro veiklos organizavimas. • Išorinė ir vidinė komunikacija;
• Nuolatinė analizė srautų, apyvartos, žinomumo padidėjimo bei sprendimų priėmimas realiuoju laiku pagal situacijas;
• Rinkodaros veiksmų planavimas ir biudžetas;
• Naujų projektų inicijavimas, įgyvendinimas ir įvertinimas;
• Rinkos tyrimai, vartotojų elgsenos analizė;
• Darbų planavimas ir sklandus tikslų siekimas bet kokiomis aplinkybėmis;
• Naujovių, inovacijų, akcijų, specialių, kitų idėjų siūlymas įgyvendinimui;
• Renginių inicijavimas, organizavimas;
Taip pat:
• Planuoti ir įgyvendinti įmonės komunikaciją socialinių tinklų paskyrose (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Youtube);
• Bendradarbiauti su komunikacijos partneriais ir Komunikacijos plano bei naujienlaiškių rengimas.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.