Šiuo metu ieškome klientų aptarnavimo specialisto / ės, kuris bendraus su mūsų klientais telefonu, el.paštu ar kitomis priemonėmis (pvz, Viber, Whatsapp, Facebook ar pan.) ir padės spręsti jų klausimus, tinkamai atstovaus mūsų teikiamas paslaugas , suvedinės duomenis į klientų duomenų bazę, atliks kitus su klientų aptarnavimu susijusius darbus.
Darbo pobūdis:
- Greitai ir tiksliai reaguoti į gaunamas klientų užklausas dėl interneto ir mobilaus ryšio.
- Peradresuoti klausimus kitiems atsakingiems kolegoms, jeigu užklausa negali būti išsprendžiama iš karto.
- Suvesti informaciją į klientų duomenų bazę.
- Nedelsiant informuoti atsakingus kolegas apie galimus veiklos sutrikimus;
- Padėti kolegoms paruošti siuntas klientams esant didesniam jų kiekiui.
- Bendradarbiauti su kolegomis tiek tolesniame paslaugų vystyme, tiek komunikacijoje su klientais.