-
klientų aptarnavimas bei informacijos teikimas (telefonu, e-kanalais);
-
problemų sprendimas ir aktyvus reagavimas į klientų poreikius;
-
5 dienų darbo savaitė.
Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)
-
puikus lietuvių kalbos mokėjimas, lenkų kalbos mokėjimas – privalumas;
-
labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
-
puikūs bendravimo įgūdžiai, paslaugumas, orientacija į klientą;
-
iniciatyvumas, gebėjimas dirbti savarankiškai.
-
galimybė derinti darbą ir studijas;
-
draugišką kolektyvą;
-
įdomų, dinamišką darbą.
Viena didžiausių Lenkijos įmonių eobuwie.pl S.A. Lietuvoje veikia virš 2 metų ir šiuo metu yra viena žinomiausių elektroninių parduotuvių, kuri prekiauja firmine avalyne, galanterija ir aksesuarais. Įmonė yra praplėtusi savo veiklą - Lenkijoje, Lietuvoje, Čekijoje, Slovakijoje, Vokietijoje, Bulgarijoje, Rumunijoje, Vengrijoje, Ukrainoje, Graikijoje, Švedijoje, Italijoje ir Ispanijoje, Prancūzijoje, Slovėnijoje, Šveicarijoje. Lietuvoje įmonė yra žinoma, kaip – eavalyne.lt ir šiuo metu ieško naujo darbuotojo.
Bruto (ant popieriaus)