Paskelbtas: 2019 Birželis 24
ID 502659

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
  • klientų aptarnavimas bei informacijos teikimas (telefonu, e-kanalais);

  • problemų sprendimas ir aktyvus reagavimas į klientų poreikius;

  • 5 dienų darbo savaitė.

Reikalavimai darbuotojui
  • puikus lietuvių kalbos mokėjimas, lenkų kalbos mokėjimas – privalumas;

  • labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;

  • puikūs bendravimo įgūdžiai, paslaugumas, orientacija į klientą;

  • iniciatyvumas, gebėjimas dirbti savarankiškai.

Įmonė siūlo
  • galimybė derinti darbą ir studijas;

  • draugišką kolektyvą;

  • įdomų, dinamišką darbą.

Apie įmonę

Viena didžiausių Lenkijos įmonių eobuwie.pl S.A. Lietuvoje veikia virš 2 metų ir šiuo metu yra viena žinomiausių elektroninių parduotuvių, kuri prekiauja firmine avalyne, galanterija ir aksesuarais. Įmonė yra praplėtusi savo veiklą - Lenkijoje, Lietuvoje, Čekijoje, Slovakijoje, Vokietijoje, Bulgarijoje, Rumunijoje, Vengrijoje, Ukrainoje, Graikijoje, Švedijoje, Italijoje ir Ispanijoje, Prancūzijoje, Slovėnijoje, Šveicarijoje. Lietuvoje įmonė yra žinoma, kaip – eavalyne.lt ir šiuo metu ieško naujo darbuotojo.

Darbo sritis:
Vadyba
Papildoma informacija
Įdarbinimo tipas:
Pilna darbo diena
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
1000,00 EUR/mėn.
Bruto (ant popieriaus)


Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.
Kandidatuoti į darbo vietą
Jūs jau kandidatavote į šią darbo vietą.
Išsaugoti
Kiti šios darbo srities darbo skelbimai
Vadybininkas-sandėlininkas

Vadybininkas-sandėlininkas

UAB "Dafta"
Jonava, Siūlo darbą
Pardavimų vadybininkas

Pardavimų vadybininkas

UAB Enerda
Kaunas, Siūlo darbą