Administracinio darbo pobūdis, atliekant šias funkcijas:
dalyvauti švietimo politikos įgyvendinimo ir mokyklos veiklos programos rengimo darbo grupėse;
įgyvendinti rekomendacijas dėl smurto prevencijos mokykloje;
planuoti, organizuoja, kuruoja ir koordinuoja matematikos, informacinių technologijų, gamtos ir žmogaus, biologijos, chemijos, fizikos, geografijos, ekonomikos ir verslumo, istorijos, pilietiškumo pagrindų dalykų, neformaliojo vaikų švietimo mokytojų darbą, veiklą ir pradinio ugdymo mokytojų dalį darbo ir veiklos;
organizuoti bendradarbiavimą su 1–10 klasių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais);
rūpintis 1–10 klasėse bei specialiojo ugdymo skyriuje besimokančiais mokiniais, jų ugdymo kokybe, kartu su klasių vadovais padeda spręsti jiems kylančius sunkumus;
teikti pagalbą 1–10 klasėse bei specialiojo ugdymo skyriuje dirbantiems mokytojams, neformaliojo vaikų švietimo mokytojams, stebėti, analizuoja ir vertina jų veiklą;
organizuoti ir koordinuoja Metodinės tarybos veiklą;
organizuoti 1–10 klasėse dirbančių mokytojų bendradarbiavimą su kitais mokykloje dirbančiais mokytojais, specialistais;
koordinuoti 1–10 klasėse besimokančių mokinių, dirbančių mokytojų dalyvavimą su ugdymo procesu ir neformaliuoju vaikų švietimu susijusiuose renginiuose;
pagal kompetenciją dalyvauti mokyklos direktoriaus įsakymais sudarytose komisijose, darbo grupėse;
rengti ir teikti mokyklos direktoriui ataskaitas apie pradinio, pagrindinio ugdymo programų įgyvendinimą;
rengti ir nustatyta tvarka teikti švietimo valdymo informacinėje sistemoje (ŠVIS) ir suinteresuotosioms institucijoms su pradinio, pagrindinio ugdymo sričių veikla susijusius statistinius duomenis ir informaciją;
tvarkyti 1–10 klasių mokinių asmens bylas;
dalyvauti ir vykdyti projektinę veiklą mokykloje;
planuoti ir organizuoti mokytojų, švietimo pagalbos specialistų kvalifikacijos tobulinimą ir atestaciją;
vykdyti kitus mokyklos direktoriaus teisėtus nurodymus.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.