-Koordinuoja ir tobulina teatro prekės ženklo valdymo procesus. -Kaupia ir analizuoja teatro veiklos, auditorijos pasiekiamumo ir kitus panašius rodiklius, stebi konkurencinę
aplinką. -Teikia siūlymus, rengia strategijas ir planus su rinkodara susijusiems tikslams pasiekti, juos efektyviai valdo
ir įgyvendina. -Inicijuoja ir vykdo bendrus rinkodaros projektus su kitomis organizacijomis. teikia siūlymus teatro ir jo skyrių auditorijų, taip pat joms skirtų produktų bei paslaugų vystymui, formavimui, kūrimui. -Rengia su rinkodara susijusią medžiagą suinteresuotoms teatro auditorijų grupėms, organizacijoms, žiniasklaidai, partneriams (kuria naujienlaiškius, kt. ). -Vykdo kitus direktorės nurodymus ir įsakymus, teatro veiklos vadovo ir direktorės pavaduotojos.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.